SORRRRRRRRRRRRRRRY!

Hej
 
jag är ledsen över att jag inte kunnat blogga men BLOGG.SE appen på min Iphone fungerade inte skit onskigt eller är det så på era Iphons också? aja jag var hos pappa och hade ingen data som jag kunde va inne på blogg.se på skit konstigt men kom hem till mamma idag så nu kan jag blogga som vanligt igen :D tjaa i morgon så ska jag till stallet och jobba. just nu känner jag mig vääääääldigt nere faktiskt allt är skit just nu och inget är bra vill bara döööööööö men jag vill ju träffa Lucill först så inte just nu kanske. Aja bästa Lina muntrar up mig :DDDD
aja skriver mer imorgfon nu så ska jag sova eller bara kika med Lina aja
 
PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0