F*CK MITT INTERNET

Hej! Jag har iinte kunnat blogga idag för att först fungerade inte internet sedan så behövde mamma hjälp med att bära M.M aja nu så bloggar jag iaf :) bara 4 dagar och 18 timmar kvar :) skit bra :) i dag så skulle jag ju jobbat men sen när vi kommer till stallet så berättar Eva att vi inte behöver det :) gud vad skönt med sommar lov :) men det var tur att jag först skulle köpa dressyrspö för då var mamma med (och Elsa fast det hör inte hit) så då var det nice att vi kunde komma hem med bil :) sedan så kom Elsa hem till mig hon fick se mitt "nya" rum :) fast vi ska ju fortfarande tapetsera aja :P vi hörs

PUSS

så här ser jag ut efter en skön duch och när man e fett stolt höver sina grönan armband och när man lyssnar på http://www.youtube.com/watch?v=yipoOY56MbM :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0