I dag

Hej :)
 
mitt störda internett funka inte i morse så jag kunnde inte blogga men nu så fungerar det så nu bloggar jag iaf :P jag ska ju rida idag det ska bli utritt i Silvanas grupp undrar vem jag får Lucill går  ju inte med uteritter men det kommer ju bli en lite sorlig dag eftersomdet är sista gången jag ser Lucill och sista gången jag är i stalllet på HELA sommaren :( inte bra alls men nu så ska jag inte vara negativ utan positiv :) är bara  4 dagar kvar :) snart 3 dagar när kl är 14.01 då är det bara 3 dagar och mååånga timmar kvar :) aja iaf så ska jag ta bussen till stallet sen bussen kommer vid 16.00 då så åker jag och Elsa till stallet aja det är om i dag bloggar i kväll om vem jag fick M.M
 
PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0