Midsommar

Hej! :) i dag så ska jag mamma och Peter fira midsommar hos mormor och morfar :) jag tar med mig datan såatt jag kan blogga ;) kan bli lite tråkigt där och det är 2 dagar 7 timmar OMG! jag kommer seriöst att döööö snart är det bara 1 dag :D jag kommer spricka. har inte packat allt än mobilen och 2 mjukis byxor är kvar mobil för jag använder den 24/7 så det blir jobbit om den måste ligga i väskan och sedan så mjukisbyxor använder jag också 24/7 så jag vet lixom inte vad jag ska ha på mig annars :P tur att ridlägret börjar 14.00 för då kan man packa dom sakerna 12.00 kanske eller nåt sådant. vi hörs
 
XOXO NEEASWORLD ( har tittat på gör mycket gossip girl:P )
 
 
Loppan har flyttat allt ludd igen! aja vad ska man göra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0