tjolahejtjolahopp

URSÄKTA FÖR LÅNG TEXT, KÄNDE FÖR ATT SKRIVA LITE..
Hoppas nea har det bra på ridlägret, saknar henne jättemycket, måste träffa henne när hon kommer hem. Ett måste alltså! Förresten måste bara säga att linnea är grym när det gäller hästar, ni skulle se henne i stallet haha .. ;)
'
Nemen tjeenare, kom inte på nån bättre rubrik .. lite tom i skallen sådär va. Hoppas ni hare bra, det har jag iaf! :D men jag saknar linnea, som står där uppe ↑↑↑↑
Idag ska jag fixa med mitt rum! yayy. Så jag kan inte uppdatera så mycket på dagen, för jag ska vara i hagen. HÖHÖHÖH. bara nea som förstår min dåliga humor ehehe. nemen jag kommer inte uppdatera så mycket på dagen, för jag kommer inte hinna. Men jag uppdaterar på kvällen, försöker hinna det iaf. SEE YA LATER ALLIGATOR IN A WHILE CROCODILE. <-- i know that you love that mening. (svengelska for the win :D)
'
bild på mig och nea, ni har nog sett den förut .. ihihiihih o__O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0