Onsdag

heej jag blogga inte i går hade sjukt ont i benet  och handen efter som att jag ramlade med cyckeln på väg till stallet :/ aja Moa är ju världens bäääääääääääääääääääääääääästa så hon hjälpte mig och aa hon visste precis hur man skulle göra och det är ju bra för jag lär ju ramla många gånger i sommar ;) men jag fick Milou på min första lektion och jag har aldrig fått honom gå så fint :) på min andra lektion hade jag Lucill hon var också duktig men ganska het men det är ju sån hon är så aa men hon gick också väldigt fint ! :) jag e nöjd med dagens ridpass men mindre nöjd med såren ska till vår skolsköterska i dag och kolla så allt är ok och inte infekterat :) amen tjaaa då nu drar jag så jag hinner med bussssset

PUSS

Moas blogg: http://www.mosenswagger.devote.se/

 Mosen hoppar Zick Zack 70 cm :D

Kommentarer
Postat av: Mosen

Aw Gulle du<3

2012-05-24 @ 14:44:47
URL: http://mosenswagger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0