GETINGAR E FAN SÄMST!

Heej, på morgonen så hade jag och mamma bestämmt att vi skulle cyckla lite så då cykla vi till stallet och tbx ;) och vi köpte sen lite fika på ICA och aoo n sitter jag här och tänker inte gå här ifrån fören jag inte e trött längre ;) OOOOOOJÄVLARRRRRR EN GETING I VARDAGSRUMMET OMG DEBN KOMMER DÖDÁ MIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  NU KOMMER RÄDDAREN PETER OCH YES DEN E UTE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!TACK PETER DU RÄDDA MIN DAG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D om ni undrar så har jag en jättttte fobi av getingar och hajar det e det väääääääärsta jag vet. men mer har inte hänt i dag blivit anfallen av en geting och lite mer ;) amen vi hörs bloggar mer när jag orkar byeeeeeeee

PUSS

 

Äkliga jävlar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0