DAGENS

Idag såå var jag först i centrum och köpte hamster grejer och kollade på kläder sen så var jag hos min kusin Fanny hon fyller 13 så Grattis :D vi fikade där och va där en stund sen så åkte jag och min familj till täby galopp :D där kolla vi western och galopp träffade min ridlärare var lite oväntat men kul :D vi va inte på täby galopp så länge men en stund mamma köpte en bok åt mig så att jag har något att läsa :D när vi va hemma så började jag pyssla med Loppan och fixade lite saker sen hade jag jätte tråkigt så jag började BLOGGA :D chattar med Lina på skype ovanligt ^^ nemen jaa jag har tejpat fast mina grönan åkband så nu sitter dom tills skolan börjar :D
 
PUSS
 
de e boken mamma köpte :D den e faktiskt ganska bra har ju bara hunnit några sidor men de e bra iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0