bättre sen än aldrig.

har haft sverigest värsta huvudvärk idag så jag har inte kunnat blogga. på morronen sov jag typ till 3 pga av huvudvärken, sen åkte jag och pappa till IKEA och köpte 'ben' till min säng. Sen åkte vi hem och jag städa och så titta vi på film sen har jag hållt på lite. Ätit osv. Och NU bloggar jag.. ja, vad säger man. Bättre sent än aldrig ? ;)
'
Vet att jag bloggar om skittråkiga saker, typ om min vardag. Men vad ska jag blogga om?! mat? böcker? kläder? grisar? vad som helst liksom..
Ska göra nåt till inlägg nu sen ska jag titta på film med pappa & ja .. Det skulle varit bättre uppdatering som sagt om blogg.se appen funkade. Nån som vet VARFÖR den inte funkar? daaamp.. :(
 
Bild på mina och linneas skor .. fintfint. ÅH SAKNAR DIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0