IKEA

Hejhejhejhej, hejhej .. HEJ! idag har jag varit på IKEA. AEKI baklänges. Det var skojjjjjj. Köpte saker till mitt rum. 2 hyllor, förvarningslådor osv, 1 matta osv. Ska fixa i rummet imorrn, hoppas det blir bättre och förmodligen kommer det bli mer space, najsigt värre .. or not. Förresten ni har väl lagt märke till att jag har skapat en kategori som heter "lina bloggar" där alla inlägg som jag har gjort, under tiden då Nea är på ridläger, hamnar. Bra elr?

Nä, nu ska jag faktiskt titta på film och äta choklad. NOMNOM. tjockis man är ;) Bloggar mer imorrn, vi hörs! tjaråååå :D
bara liteeeeeeeeeeeeeeeee bildbrist.. tyckte bilden var RIKTIGT snygg så jag tog den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0