LINA IN THE HOUSE

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! :D jag heter lina, vilket ni säkert vet. Jag är då den här personen som kommer blögga här när linnea är på ridläger. Och tyvärr, alla hästälskare, jag kommer inte blogga om hästar. sorrysorry, inte mitt intresse direekt. Utan jag ska blogga om grisar! WOHOO. nemen, allvarligt, visst är grisar söta ändå? allvarligt, jag skojar inte. fast dom kanske inte låter så trevligt. liksom NÖFFNÖFF, men dom är ändå gulliga. oki? alltså mmmmmm .. Linnea sa att jag skulle vara normal när jag blogga här, men tyvärr linnea det går inte men du måste förstå, jag älskar dig ändå (?). <3333333 ska väl blogga lite, här och på min blogg. Har startat en ny blogg för att den andra strula så sjukt mycket, kunde inte logga in på den osv och jag fick lite grisdamp så jag starta en ny. Och den heter SWAGLINA.BLOGG.SE SWAGLINA.BLOGG.SE ..
ADIOS NEA'S GRYMMA LÄSARE. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0