JAG ÄT TBX !!!

HEEEEEEEEEEEEEEEEEJ bloggen det e jag Nea jag tänkte berätta det att jag nog börjar blogga lite tidigare än väntat :D hoppas ni uppskattar det då jag ser att ganska många kollar min blogg fast än att jag inte skulle börja för än den 20 augusti ni e så söta :3 har haft en bra sommar men var väldigt orolig för Lucilli går hon mådde värkligen inte bra :/ alla trodde att hon hade kolik så jag fick leda henne och hon var då trött och det såg ut som om hon skulle falla i hop när som helst men allt löste sig efter att jag spolade av henne så blev hon piggare så hon kanske bara hade solstig eller något :/ aja jag har jobbat i stallet och varit på grönan 24/7 så det kkänns ganska bra ;) men hoppas att ni tycker det e kul att jag börjar blogga lite tidigare :) Berätta gärna för era nära och kära så att ingen missar det :)
 
PUSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0