This is me

Heej, jag heter Linnea och kallas Nea och är 13 år född 99. Jag rider 3 gånger i veckan. Och är i stallet så mycket som jag kan. På min blogg kommer du få veta mycket om stallet och vänner och allt annat som finns i mitt liv ;) Men min favorit häst heter Lucill och är det finaste jag vet, känner och hon är bara bäst. Innan jag blev helt förälskad i Lucill så gillade jag en häst som heter Magic, en new forest född 2005 men som var för busig för att vara en ridskoleponny så ridskolan sålde honom och nu har han det bra som en privat ponny. Men jaa nu fick du en veta lite om mig vi hörs

PUSS

 Magic Blue vergilius :love:


 Lina From China och Jag och jag e en Mupp så ni vet :P och Lina är en kompis till mig vi bor typ grannar så aoo kännt henne sen 2 an så jupp jupp och måste bara säga det att första gången vi träffades lekte vi cirkus och senaste kockad (det va i dag vi va i sandlådan och lekte va skit kul XD)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0